http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Ocak 2012 Çarşamba

BANA HEDİYE GÖNDERMEYİN...


Kim sevmez ki hediye almayı? Hele ki 'iş' olsun diye değil gerçekten 'sevdikleri'nden geliyorsa... Ama gelin görün ki ben hediye almak istemiyorum artık. Çünkü elime geç(e)miyor bir türlü. Dört yıldır bu iş yerindeyim ve bu kaçıncı vukuat... Daha önce Görkem ve Tanya'nın gönderdikleri uçup gitmişti... Şimdi çok kıymet verdiğim başka bir blog arkadaşımın... Ne yapsam yapayım, mevzuyu hangi mecraya taşırsam taşıyayım başkasına geleni almak 'hak' biliniyor bu tesislerde. Başkasının ağacından izinsiz erik bile koparmanın 'en büyük suç' olduğunun bilinciyle büyütülen biri olarak bu mantığı anlamam mümkün değil benim. Temel kişilik özellikleri 'aile'de verilir. Demek herkesin 'çocuk' büyüt(eme)me alışkanlıkları farklı. 'Yağma' kültürünü hiç bir zaman anlamadım ve hayatımın sonuna kadar da anlayamayacağım... Çocuk kıyafetleriyle ilgili post'un girizgahının böyle olması tesadüf değil... B&G Store'de yüzde 50 indirim var. Göz atmak isterseniz şurada.

8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

yaaa! ben de göndermiştimmm :(

Pinky dedi ki...

cıkcıkcık! çok ayıp. o zaman eve göndermeye devam Kutucum.

Adsız dedi ki...

ödet canım kargo ile gelmedi mi bunlar senin eline geçmedi o zaman alan adam belli onlar da öder

bu işi düzenleyen müdür bişi yok mu nasıl iş bu?

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Sibelcim, çok ama çok teşekkür ederim, kimse el koymadan kavuştum bugün neyseki :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinkycim, önünü alamıyorum resmen... Yol geçen hanı gibi bir masada oturuyorum, gelen geçen masada ne varsa topluyor:(

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, muhaberat servisindekiler paketleri yukarı çıkarıyor, hatta kimseye yapmadıkları halde benimkileri masama getiriyorlar ama gel gör ki masadan alıp götürüyorlar bu kez de:(

Tibetin annesi dedi ki...

sevindim :)

Adsız dedi ki...

yuh kamera yok mu peki?illa bunu bir şekilde ortaya cıkması lazım muhaberat sana haber versin sen aralarda al o zaman gelmesin sana,

ben bu sene şirkette dağıtım işi ile ilgilendim muhaberatlar da allaha emanet ama ,

üzüldüm...