http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Ocak 2012 Salı

'KUTUYA ÖZEL' GÖMLEĞİM OLACAK


Bir arkadaşım şahane bir sürpriz yapmış, yeni yıl hediyesi olarak bana kişiye özel gömlek siparişi vermiş. Bugün Gömlek Evi'nin sahibi Murat Genç, ölçülerimi almak için şirkete geldi. "Ben sıkıntılı bir Kutu'yum, gömlek giyemem" diye başta vızıldansam da, her gardropta bir klasik gömlek olmalı düstrundan hareketle, önce kumaşı sonra da sonra da gömleğin modelini seçtik birlikte. Manşetlerine ismimin baş harfi ve soyadım yazılsın istedim. Yarın şık bir ahşap kutuda gelecekmiş kişiye özel gömleğim. Sevgilililer Günü kapıda, olur da farklı bir hediye vermek isterseniz, Gömlek Evi Murat Genç, gomlekevi.com ve gomlekevi@gmail.com ulaşın derim... Ice-Watch Blue Stone serisi Swarovski taşları sevenlere hitap ediyor. Fiyatı 378 TL. Almak isterseniz, şurada satılıyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cok havalı gerçekten böyle arkadaş da zor bulunur valla.

Pinky dedi ki...

vaay çok şanslısın Kutucum ;) güle güle giy.

Bellek Kutusu dedi ki...

iyidir benim arkadaşlarım Y.G :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Pinky'cim:)