http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ocak 2012 Pazar

BİR CUMARTESİ GECESİ FACİASI...


Cumartesi... Adı üstünde güzel bir gün... Benim için de öyleydi. Gün güzel geçti, akşamı da güzel geçsin diye Özge'yle buluşup Palma d'Oro'ya gittik. Yemeğimizi yedik, kakara kikiri yaptık, vakitlice kalkıp evlere dağılmak üzere vedalaştık. Ben 'yağmurun sesine bak' modunda aheste aheste eve geldim, tam pijama faslına girmiştim ki telefonum çaldı. Arayan Özge'ydi. "Bizim evin oradayken ayağımın üzerinden otomobil geçti, Şafak Hastanesi'ndeyim" deyince apar topar fırladım. Hastaneye gittiğimde Özge'nin röntgeni çekiliyordu. Bir anlık bir şey işte... Yaya geçidinde yeşil yanarken iki adım atıyor ki arkadan gelip dönüş yapan araç Özge'nin ayağının üzerinden geçiyor. Neredeyse iki ay oldu biraraya gelemedik dediğimiz akşamın sonunda olan hikaye bu... Şimdi ayağı bandajlı evde, neyse ki kırık çıkık yok... Böyle atlattığına şükrediyoruz. İster yaya ister sürücü olun özellikle yağmurlu havalarda biraz daha dikkat... Onur Akçay'ın blog'unda güvenli sürüş için ipuçları var, lütfen göz atın...

Bu arada Tepe Home'da 2 bin-4 bin 999 TL arası alışverişlerde yüzde 5, 5-9 bin 999 TL alışverişlerde yüzde 15, 10 bin TL ve üzeri alışverişlerde ise yüzde 20 indirim var. Aklınızda olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun tüm enteresan olaylar kazalar bu memlekette gerçekten cok dikkatli olmak lazım...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Hep uyanık olmak lazım bu şehirde, çok yorucu yahu...