http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Ocak 2012 Pazartesi

BİR DAHA YAPAR MIYIM? SENCE?


Bana sorduğunda ortada yapılmış bir rezervasyon bile yoktu, plan P(ijama)T(erlik)T(elevizyon) odaklıydı 31 Aralık akşamı için. "Ben seni biraz tanıyorsam durmazsın buralarda" dedi, "Yok canım valla billa buradayım" dedim. Demez olaydım, dakika bir gol bir şeklinde daha havaalanına adım atmadan yine ona sobelendim. İnsanın son 25 yılına tanıklık eden bir arkadaşının olması çok acayip, Ufuk yine her zamanki gibi beni benden daha çok tanıyor:)

Ezcümle; Kusturica filmlerinden fırlamış gibi 4 gün geçirdim. Günde ortalama 700 km yol gittim, yorgunluktan öldüm, gülmekten bayıldım, üşümekten tir tir titredim. Ve kesinlikle karar verdim; Balkanlar'da keşfedilecek daha çok yer, daha yeni başlıyoruz! Calvin Klein, Ocak ayı boyunca sürecek olan büyük kış indirimini başlatıyor. Calvin Klein Mağazaları’nda bulunan tüm ürünlerde yüzde 50’ye varan indirim var. Bence kaçırmayın...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler,şahane bazen seni okurken ayşe arman havası alıyorum olur mu dersin?

efendim bellek kutusu diye bir blogum vardı sonraları nerden bileceğim türkiyenin en yüksek tirajlı gazetesinde olacağımı diye başlayan bir yazı geldi gözlerimin önüne hahahah...

mutlu seneler tekrar....


y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

O çok kötü bir hava yahu:/
Bak ona benziyorsam vallahi çok üzülürüm :(

Adsız dedi ki...

niye yahu ben beğeniyorum onu kimsenin yazamadıklarını yazıyor nefret duyarak beğeniyorsun genelde ben normal beğeniyorum ama.

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen beğeniyorsan mesele yok :)