http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ocak 2012 Pazartesi

DİKKAT ÇANTAMDAN TAVUK ÇIKABİLİR!


Sadece bizim servis değil neredeyse bütün tesis diete başladı. Her ne kadar bana 'Dukan'mayan yılan bin yaşasın desem de arkamda kimliği belirsiz bir cisim giderek yaklaşıyordu. Hayır, bilemediz UFO değil! Haliyle bu sabah itibarıyla ben de DukanDukan'a başladım. Tabii kafetaryada satılan sosisli sandviç Dukan'dan sayılmıyormuş. Dolayısıyla bugün işe haşlanmış ve didilmiş tavuk ve yoğurtla işe geldim. Kepazelik yani! (En azından benim için!) Şu an 51.7'yim, 48'e indiğim an bitiririm ben, baştan anlaşalım... Pegasus Hava Yolları, 17-27 Ocak tarihleri arasında 500 bin adet koltuğu, yurtiçi fırsat hatlarında 39,99 TL’den, Kıbrıs uçuşlarında 49,99 TL’den, yurtdışı fırsat hatlarında da 49,99 euro'dan satışa çıkarıyor. Ucuza uçmak isteyenlere duyurulur diyeceğim demesine ama Enne'cim gülecek şimdi bana:)

Hiç yorum yok: