http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ocak 2012 Çarşamba

GEL ÇOCUĞUM YUMURTAN HAZIR! 32 BİN 900 TL'YE JİP! VAR MI İSTEYEN?


Şirkettekilerin Dukan furyasından bahsetmiştim. Meraklısı için bkz. Dün Esin'e kafeteryadan haşlanmış yumurta taşıyan Murat'a Ağabey'e ben de istiyorum ona göre deme gafletinde bulundum. Neden öyle yaptım ben de bilmiyorum, zira hala kendimi Dukan, Mukan, Karatay vs hiçbir diyete girmeye ruhen ve fikren hazır hissetmiyor(d)um. Ama aslan Murat Ağabey, bu sabah görev bilinciyle benim için iki yumurta haşlamış, kabuklarını soymuş (Haşlanmış yumurtayı soyamayıp öyle bakanlar, anladı onlar kendilerini!), üzerini de bir güzel streç filmle kapatmış. Şirkete giriş yaptığım an kafeterya camını tıklatıp, "Gel senin emanetler hazır" diye çağırdı. Oturdum yumurtalarımı yedim paşa paşa... Ama çantamın içinde sabah Komşu Fırın'dan aldığım bir dolu kurabiyenin olduğunu söyleyemedim. Şimdi kurabiyeler bana ben onlara bakıyorum. Pıfff! Uygun fiyata jip almak isteyenler için Dacia Duster modelini 32 bin 900 TL'den başlayan fiyatla satıyor. Kampanya 31 Ocak'a kadar sürecek. Meraklısına duyurulur...

4 yorum:

Pinky dedi ki...

kurabiyeleri masanın altından gizli gizli ye Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Valla ikişer ikişer tıktım ağzıma Pinkycim, şimdi de nefes alamıyorum:S

Tibetin annesi dedi ki...

ben de yapıyorum dukan... bakalım neler olacak? ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sonuçtan haberdar et Sibelcim :)