http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ocak 2012 Perşembe

TORTELLINI TERAPİSİNE GEL HANIM!

Dün akşam canım o kadar sıkkındı ki tortellini terapisi (Yok öyle bir terapi yahu, Kutu uydurması!) yaptım kendime. İki tabak tepeleme makarna yiyip üzerine de 8 tane çikolatalı lokum yutunca, fotoğraftaki gibi 40 dönüm bostan yan gel yat Osman şeklinde kaykıldım kaldım salonda... Taa ki gecenin 2'sinde gelen o mesajlara dek!



Görkemsan, Mavisever diye biliyorum. O vakit Görkemsan için gelsin bu haber... Mavi'de yüzde 25-40 arasında indirim başladı. Kartuş kart sahipleri her alışverişlerinde yüzde 5 puan da kazanıyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kutu gene beni leman okur gibi güldürdün 40 dönüm bostan yan gel yat osman süpermiş yahu hahahahaha

bizimde durum akşamları aynen öle...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

çok yedim valla nefes alamıyordum, tavandan oksijen maskesi düşsün diye bekledim Y.G :)

Adsız dedi ki...

yılbaşı akşamı bende az kalsın öle oluyordum 1.5 saat dolaştım anca kendime geldim az kalsın dolaşırken giriyordum yeni yıla

az yemeli...