http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Ocak 2012 Salı

YANLARIM AĞRIYOR DİYENE...

Ani bastıran baş ağrısı nedeniyle yüzüm gözüm dönmüş vaziyette... Koskoca Şirket-i Hayriye'de bir ağrı kesici bulamamış olmam da ayrı bir hadise diyordum ki Önder sağolsun imdadıma yetişti... Bütün gün oturarak çalışmaktan beli ağrıyanlar için i.comfort'u yapmışlar. Kendisi ısı özellikle masaj minderi. Sırtın üst ve alt bölümleri, omuzlar, baldırlar, bilekler ve ayaklar için çok yönlü bir masaj aleti. Fiyatı da 289 TL. Nereden alacağım diyenler tık'ınız.

2 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

kutum gecmis olsun. boyle zamanlarda sag arka caprazinda cam kenarinda oturan guzel kadina gidiyorsun. ya da beni ara yollarim ben sana agri kesici...

Bellek Kutusu dedi ki...

Bundan sonra aklımda canım benim :)