http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Ocak 2012 Cuma

YAP BİR PASTA, İÇİNDE 'AŞK' OLSUN!


Aşk nedir? "Aaa sen Barbour montunu mu giyiyorsun?" sorusuna, "Evet, çünkü sen sarılmış gibi hissediyorum, mutlu oluyorum" cevabı karşısında bütün iç organlarının yer değiştirmesidir misal. Ekmek, pasta ve çikolata firması Puratos Türkiye tarafından sevgililer gününe özel olarak Facebook üzerinden başlatılan yarışmada, aşk temalı en yaratıcı pastayı yapana Iphone 4S hediye ediliyor. Facebook kullanan 18 yaş üstü herkese açık olan yarışma için adayın, aşk temalı en yaratıcı pastayı yapıp fotoğrafını Puratos Türkiye’nin Facebook hesabına yükledikten sonra iletişim bilgilerini bırakması yeterli olacak. Profesyonel jüri tarafından seçilecek olan en yaratıcı pastayı yapan adaylardan birinciye Iphone 4S, ikinci ve üçüncüye ise 2,5 kilo gerçek Belçika çikolatası Belcolade hediye edilecek. Ayrıca yarışmayı kazanan adaydan, pastanın aynısını Puratos’un mutfağında tekrar yapması istenecek. Yarışmayla ilgili tüm detaylara www.facebook.com/puratos.TR adresinden ulaşabiliyorsunuz. Katılım için son tarih 7 Şubat. Siz pastayı yapın, ben teste gelirim, kih kih kih:)

2 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

ben de Barbour t-shirtumu giyince sana sarilmis gibi oluyorum. evet benim ki de kutu aski!

Bellek Kutusu dedi ki...

ahahaha canımsın sen benim :D
hakkını ödeyemem!