http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Şubat 2012 Çarşamba

9.90 TL'YE KAZ TÜYÜ YASTIK!

İnsan gibi yatmadığım (evet, ben bir kurbağayım!) için yüzümde yastık izleriyle güne başladığımı duymayan-görmeyen kalmadı. PENELOPE, Mart ayı süresince geçerli olacak yeni bir kampanya başlatıyor. Türkiye genelindeki 40 PENELOPE Club satış noktası ve üç PENELOPE Mağazası’nda geçerli olacak kampanyada; her alışverişe yüzde 25 indirim uygulanacak. İndirimin yanı sıra alışveriş yapan herkes PENELOPE Pilo kaz tüyü yastıkları 37 TL yerine 9.90 TL’den satın alabilecek. Hatırlatayım dedim...

4 yorum:

Gamze dedi ki...

ama bu yastıgın ne kadarı gıdık tuyu, ne kadarı sırt tuyu :) kesin hepsi sırttır :D yoksa bu paraya verırler mı ki bellek kutusu :) yine de bı bakmak lazım :)

Adsız dedi ki...

beninde yastıklarla sorunum var ortepikden tut kazına kadar hepsini kullandım gene elimi altına koyup boynumu tutuluyor hale sokuyorum

yani mesele yastıkda değil gene ona koyulan kafada :)

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Gamze'cim, ne zor soru sormuşsun, vallahi bilmiyorum ne kadarı gıdık:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, doğru diyorsun, kafayı değiştirmek lazım :)
Üfff, boyun tutulması da çok fecidir yahu :(