http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Şubat 2012 Pazartesi

ŞAŞI BAK ŞAŞIR, KAHVE İÇİ AYIL!

Hakikaten kafiye yapacağım derken bazen tiksinç olabiliyorum. An itibarıyla post başlığını okuduktan sonra hissiyatım budur. Ama sabahın köründe de vücudumun dörtte üçü hala uyumaya devam ederken takdir edersiniz ki daha yaratıcı girizgahlar mümkün olmuyor... Siz de kahve içmeden güne başlayamayanlardansanız o zaman okumaya devam... Krispy Kreme kahve kartı uygulaması ile satın aldığınız her 6 kahve için, 1 kahve hediye ediyor. Kahve müdavimlerine duyurulur...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çengelköyde kahve cikolata diye bir yer var hiç sıcak çikolata içtin mi kutu?

eğer içmediysen off diyorum

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, nerelerdesin sen, yoktun ne zamandır?
sıcak çikolatayı çok severim, bu haftasonu yokum ama haftaya gidip deneyeyim bakayım şu çengelköy'deki yeri :)

Adsız dedi ki...

bu ara işler cok yoğun yetişemiyorum bakıyorum ama yorum yazamıyorum ne yazık ki...

çengelköyde çınaraltı kahvesi var oraya gelmeden 2 sokak evel sanırım cok ufak bir yer cikolata kahve adı ben böyle sıcak çikolata içmedim.

sonra bana yaz gidince.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Kolay gelsin o vakit...
Gelecek hafta bir aksilik çıkmazsa kesin deneyeceğim, yazarım tabii ki...