http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Mart 2012 Perşembe

YÜZDE 35 İNDİRİMLİ PIRLANTA MI YOKSA SICAK BEYAZ EKMEK Mİ İÇİNİZİ ISITIR?



En son fırından alınmış ekmeği hoplatarak eve götürdüğümde ilkokuldaydım sanırım. Bizim eve yıllar yılı beyaz ekmek girmiyor. 40 yılın başı Anne Kutu, yavrusunu (burada adı geçen yavru Kutu oluyor) sevindirmek için alıyor, o da haliyle sıcak olmuyor… Dün kendime bir güzellik yaptım. Eve giderken Komşu Fırın’dan kocaman bir beyaz ekmek aldım. O kadar sıcaktı ki kolumun altında mı taşıyayım hoplatayım mı bilemedim. Dünden kalan güzel tek şey ‘sıcak beyaz ekmek’ti ezcümle… Zen Pırlanta’da ‘Renkli Günler’ kapsamında safir, yakut, zümrüt, inci ve siyah pırlantalarda yüzde 35 indirim var. İçlerinde güzel modeller var. Yıldızım Kelebeğim, hatta kelebekli kolye ve yüzükler bile var:) Sevdiceğine sürpriz yapmak/yaptırmak isteyenlere duyurulur… 25 Mart'a kadar süreniz var...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

kutu ekmeği karafırın yerine mahalle fırınlarından almanı tavsiye ederim o koku paha biçilemez =)

dandik kruvasan kokulu karafırın yerine...

y.g

Adsız dedi ki...

sıcak beyaz ekmeğin dayanılmaz hafifliği... ya sonrası; tartıdaki ağırlık:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Fırınları severim ama kruvasanları ben de sevmem Y.G:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız,
Bu durumlar için yorumum şu: "Beğenmeyen küçük oğluna almasın".
İmza: Ben seni bir ay sonra montları kazakları atınca göreceğim artist Kutu!

Adsız dedi ki...

üstüme hafif bi'şeyler alayım... madem yaz geliyor:)

Bellek Kutusu dedi ki...

:)