http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Mart 2012 Pazartesi

ACIKTINIZ MI? TAM ZAMANI O HALDE!

Bildiğin manken ölçülerinde (boy, pos, endam) bir arkadaşa sahip olmanın tek ve en asap bozucu yanı nedir söyleyeyim. Gelen porsiyonu görünce, "Bu ne böyle tadımlık resmen" diye sızlanmasıdır! Cafe de Moda'nın ambiyansına, misafirperverliğine, sıcaklığına bayıldık ama gelin görün ki benim canım Özgem, porsiyonları küçük buldu:) Bu konuda arıza çıkartma potansiyeli her daim bana aittir aslında ya neyse... Little Caesars'ın 'Bu Orta Kaçmaz' kampanyası ay sonuna kadar devam ediyor. "Kampanya neydi bir hatırlat bakayım" diyenler için özet geçiyorum: Orta boy pizza alana, yanında bir orta boy pizza ve 1 litre Pepsi bedava. Hadi afiyet şeker olsun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bak ona bende sinir oluyorum geçen de konuştuk kuş kadar ete buta balığı koyuyor önüne araba taksiti kadar para istiyor yanına da utanmadan tabağın yarısını kaplamayacak şekilde profiterol görünce sinirlerim yerinden oynuyor ayıp kardeşim sana bana değil 2 top profiteröl mü olur?

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

:))) süpermiş bu yorum Y.G