http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Mart 2012 Pazartesi

BEN SANAT DİYE BUNA DERİM...

Dün fotoğrafta gördüğünüz erkekle buluşmak için işten kaytardım. Uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Onunla oynarken kendimi o kadar kaybetmişim ki montumun cebindeki telefonla sağı solu aramışım farkında olmadan. Millet kahkalarımızı dinlemiş, bu sabah işe geldiğimde soruyorlardı, neye gülüyordun öyle diye... Ha bu arada o puf böreği gibi elleriyle saçlarımı yoldu mu? Evet, yoldu. Bütün hırkamı tükürük içinde bıraktı mı? Evet bıraktı. Kucağımda hoppidi hoppidi zıplatırken, kahkasıyla Mado'daki herkesi kendine aşık etti mi? Vallahi etti. Çok eğlendik yine yapacağız. Bu arada Limango, bebekler, anneler ve anne adayları için ozmetik ve bakım ürünlerinden oluşan limangoBOX'ı satışa sunmuş. İçinde, süt saklama poşeti, antibakteriyel jel, ıslak mendil, ateş düşürücü bant, göğüs ucu kremi gibi bebeklerin ve annelerin işine yarayacak ürünler var. Bu arada her ay satın alacağınız limangoBOX içerisinde mini boy lüks ürünlerin yanı sıra 3 adet kargo bedava. Aklınızda olsun...

4 yorum:

Deniz dedi ki...

çok şekermiş :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bu erkek için kaçılmazmı işten haha süper yapmışsın

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne eli ne ayağı duruyor, hoppidi hoppidi oynattım Denizcim :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Yaptım, yine yaparım pişman değilim Moda(e)ratorcüm:D