http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Mart 2012 Perşembe

BENİM KURABİYEM EVLENİYOR!

Benim kurabiyem (ki kendisi Merviş'im olur) bu haftasonu prensiyle (ki o da Emre) evlilik için ilk adımı attı. (Hehehe nasıl da klişe cümleler kuruyorum gençler:) Onun ablası ben olacağım diye İrem’in elinden Merve’yi çekelediğim, sonra da eve gidip kendimi böğüre böğüre yere atıp “Benim niye kardeşim yok, ben de istiyorum Merve’nin aynısından” diye tepindiğim günler hala dün gibi aklımda olduğundan, haliyle içim bir garip oluyor düşününce. Merviş, hala benim için bugüne kadar gördüğüm en güzel bebek. Anneminse hiç kıyamadığı ‘kelebeği’. Haliyle pek bir heyecanlıyız. Bu arada Koçak Gold'un renkli taşlar koleksiyonunda yüzde 45'e varan indirim var. Belki göz atarsınız...

2 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

Ayyyy çok heyecanlı kuzencim

Bellek Kutusu dedi ki...

Vallahi öyle kuzenim civanım. Esroş'dan sonra annemin yine ağlayacağı bir düğün:D