http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Mart 2012 Çarşamba

BENİM 'KUTSAL ÇARŞAMBA'M....

Söylemiştim, artık her çarşamba izinliyim diye... 'Kutsal Çarşamba'nın ilkinde soluğu Büyükada'da aldım. Fotoğrafları tersten yükleyerek, her zamanki gibi 'tersine Kutu' olduğumu da göstermiş oluyorum. Aferin bana!
En büyük hayal kırıklığı... Berbattı...
Bir gün benim de bir köpeğim olacak! Hem de kocaman ve tüylü!
Aya Yorgi'den sahile kadar yürüdüm... Yarın sabah ağrıdan Sürahi Nine gibi olacağım!
Kedi Konakları... Nasıl fikir?
Bahar gelmiş diyorlar... Sana da geldi mi bahar Kutu?
Bulutları severim...
Aya Yorgi'ye tırmanmanın ödülü benim için... Bu mönü hiç değişmiyor. Edepsizlik yapıp, twitter'a yükledim dün, sol kulağım epey bir çınladı, ehehehe :)
Büyük resme bak, kabullen...
Ne kadar tırmanacağını biliyorsun... Bu da güzel...
Lunapark'a kadar fayton seyahati kaçınılmaz... Ondan sonrası mecburen 'tabanvay'... İyi geldi mi? Daha güzel bir 'zamanlama' olamazdı...


13 yorum:

Adsız dedi ki...

ooooh afiyet şeker olsun şekerim ;P (merviş)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kurabiyemmmm:) Seninkiyle denetim yapıyoruz, geldiğinde asayiş berkemal olsun diye;)

Adsız dedi ki...

Muhteşem biz 23 Nisan'da gideceğiz sanırım lakin aya yorgide bira patlatsan daha güzel olurdu tam yeridir...

Yg

sedaca dedi ki...

beni de götür kutuu.. sucuk şarap yapalıım :)

Adsız dedi ki...

23 nisan'da ada mahser yeri olacak valla iyi cesaret y.g tebrik ederim:)

Adsız dedi ki...

Yapalim valla sedacim:)

Yeşim dedi ki...

Yarasın Kutu'ma :) Ben de çok seviyorum Büyükada'yı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yeşimcim, çok teşekkür ederim :D

Adsız dedi ki...

23 nisan haftası biliyorum cok fena oluyor 23ü ama inanışlar böle :)

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak onda haklısın işte, asıl günü 23'ü, o gün gitmek lazım:)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Şöyle bir ada havası alıp geldim sayende. Kedi konakları fotoğrafına bayıldım. Ben de İstanbul'da yetişen begonvil peşinde Büyükada'ya uğrayacağım inşallah. Ve fakat o Aya Yorgi ödülü pek cezbetti, hakkını vermem lazım benim de oraya çıkınca değil mi?

Bellek Kutusu dedi ki...

Canım Aylinim :)
Sen gel benimle yeterki Ada'ya, söz ödül benden ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

dün gece saatlerinde blogda çok dakikalar geçirilmiş görürsen kayıtlarında o bizdik:) jolly tur fırsatını göstericektim eşime aradım durdum bunu gördüm yarın yorum yazarım deyip çıktım :)
kutsal çarşamba postlarını merakla bekliycemm:)