http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Mart 2012 Pazar

BERLİN VE BALKABAĞI HİKAYESİ!

Eskiden dükkanın kapısına not iliştiriyordum, şimdi iyice terbiyesiz oldum, kapıyı vurup gidiyorum.... Geçen hafta Berlin'deydim... Aksatmamın sebebi biraz da o... Eylem, Mehtap ve Deniz sayesinde çok iyi geçti. Biraz yoruldum, yaşlanmışım sanırım. Kaldığım Holiday Inn'in önündeki tahtalara gecenin bir vakti topuğumu sıkıştırmayıp bir anda yalınayak başı kabak kalmasaydım iyiydi ya neyse (Bir balkabağı masalı!) Hani fotolar derseniz, SD kart yalan olmuş, düzeltmeye çalışıyorlar. Bu arada Cassambalis diye bir Yunan restoranına gittim, ambiyansa, mezelere, servis kalitesine bayıldım, unutmadan yok böyle bir ahtapot ızgara! (Oburcan'a saygılar:) Bu kez sadece iş için olduğu için geçen seferki gibi gezemedim. Ama dönüş için resmen dakika saydım... Bunu da tarihe not düşeyim... Mevzu gezmekten açıldı. Buradan buyurun o zaman... 14 Mart 2012’ye kadar www.flypgs.com’dan bilet alanlar, 1 Nisan–30 Haziran tarihleri arasında yurtiçi fırsat hatlarına 39,99 TL’den, yurtdışı fırsat hatlarına 49,99 euro’dan, Kıbrıs’a da 49,99 TL’den başlayan fiyatlarla uçabilecek. Aklınızda olsun...

4 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

Berlini cok severim ben ama suban buzzzzdur heralde :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Soğuktu vallahi Kristal Küre'cim:)

Adsız dedi ki...

ya bende bu kadar gezip sonra iş gezisi ama demek istiyorum hahahah

valla işde olsa ne olursa olsun gezip görmek kadar güzeli yok ...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Gezmek güzel y.g, doğru diyorsunuz:)