http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Mart 2012 Salı

BİŞKEK'TEN NE KALDI DERSENİZ....

Bişkek'e ilk kez gittim... Soğuktu... Farklıydı... Birkaç kare de oradan... Bakalım beğenecek misiniz?
Borso... Bizdeki lokmanın minisi... Ekmek niyetine yeniliyor. Koca sepeti tek başıma bitirdim. Tam benlik!

Neredeyse futbol sahası büyüklüğünde caddeler var... İnanılmaz...
Samsa... İçinde kavrulmuş et ve soğan var... Ekipten biri aldı... Hepimiz tadına baktık...



Gitmişken Cengiz Aytmatov'un da mezarını ziyaret ettim...



Nevruz kutlanıyordu...
Geleneksel çadırlarında Nevruz yemeği vardı... O kadar çok çeşit vardı ki... Yemeklerin adını sormayın hiçbirini bilmiyorum:)


Giderken hasta gittim... Dönüşte iyice üstelettim... Ha bir de acayip yorgun hissediyorum kendimi...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tatlı cok içtenler ama ya da ben öle biliyorum,

suskun durgun soğuk yerler

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G çok içtenler gerçekten doğru söylüyorsun... Ama soğuk ya, işte o bana göre değil:)

İkizBebek dedi ki...

nerde yemek orada kutu :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Adım çıkmış 9'a inmez 8'e diyeceğim ama doğru tespit, nerede yemek orada ben ikiz bebekcim:D