http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Mart 2012 Pazartesi

BU İŞTE BİR HIYARLIK VAR!


Sabah sürünerek kalkıyor ve kendini duşa atıyorsun... O da ne duş jelinin son damlaları... Kafan gözün şampuanlı duşun altından çamaşır makinesinin üstündeki yedek sepetinin (içi şampuan, krem, deodorant vs dolu) içine elini daldırıyorsun... Yakaladığın duş jelini, üzerine boca etmen ve yıkılma anı arasında saniyeler var. Sebebi The Body Shop'ın salatalıklı ve naneli duş jeli! Yok böyle berbat bir koku. Hangi akla hizmet bunu üretmişler, hangi aklı evvel onu bizim eve almış (Ben almış olamam, o kadar da sarışın değilim!) belirsiz... Akşam eve gidince bir araştırma yapıp, faili bulacağım. Zaten kozalak gibiyim şu sıralar, bu da üzerine tuz biber oldu... RoC® Keops® hassas ciltler için deodorant serisi çıkarmış. Fiyatı 24 TL.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aynen bende el sıvı sabun almıştım bir gün kullandığımız sıvı sabun bitince (reklam yapmıyorum)bunların yedek yaptığım sabunu sürdüm allahım o nasıl bir şey hala el derimden cıkmadı kokusu.

berbatlar bu konuda

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, bir sürü güzel kokulu ürünleri var halbuki, niye böyle denk geldi anlamadım valla...