http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Mart 2012 Salı

EVDEYİM, PİZZA YEMEYE BEKLERİM

Yanılmıyorsam geçen yıl bu zamanlardaydı... Ofis içi 'adalet dengesi'ni sarstığım gerekçesiyle daha önce buradan ayrılmamam karşılığında bana verilen pazar iznimle vedalaşmak durumda kalmıştım. Yıllar boyu (bütün özel, tüzel günler ve resmi tatiller de dahil) haftanın 6 günü çalışan biri için haftasonu iki gün izin yapmak ve sonrasında bu iznin kaldırılması takdir edersiniz ki bünyemde yıkıcı etki yaratmıştı. Ve yine 'genel' bir kararla bu kez herkesin 2 gün izin yapmasına karar verildi. İzinlerden birinin haftaiçi olması kaydıyla. Ben kendime 'Çarşamba'yı seçtim:) Haliyle artık cumartesileri gibi çarşambaları da pek seviyorum. Dolayısıyla çarşambaları da yan gelip yatıyor olacağım, hehehe:) Pizza Hut’ta 2 kişilik orta boy pizza ve 1 litre Coca-Cola 13,90 TL, 3 kişilik büyük boy pizza ve 1 litre Coca-Cola 17,90 TL'den satılıyor. 444 6 555’i arayarak ya da http://www.pizzahut.com.tr siparişinizi verebiliyorsunuz. Kutu çarşamba evdeymiş, bize pizza partisi versin diyen kapıda kalır, zira yarın için planım Büyükada'ya gitmek... Sonra geldik, kapıda kaldık diye söylenmeyin lütfen...

6 yorum:

kirazzade dedi ki...

Büyük boy pizza 3 kişilik miymiş? biz önceden bir eşime bir bana alıyorduk büyük boy pizzayı. tek kişi yiyorduk yani. şimdi ikimiz yiyoruz. 3e az gelir bence :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Sorma, ben de aynı durumdaydım da neyse ki artık orta boyla yetiniyorum Kirazzade'cim:D

Adsız dedi ki...

off ben de diyordum ki tek pazar çalışan ben değilim artık gene tek ben oldum ama cumartesiler değişmez ayrıca çarşambaları yan gelirken yatarken dediğim sıcak çikolatı iç yorumu bekliyorum çengelköy/kahve cikolata adı sanki sahibi benim yau

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Yalnız değilsin Y.G, pazarları nefret ederek ben de çalışıyorum:D O dediğin yer aklımda, hatta sözüm var hem sana hem Çengelköy'ü çok iyi bilen birine... Havalar iyice ısınmadan mutlaka içeceğim sıcak çikolatamı:)

yıldız dedi ki...

Pazar çalışmak çok çok fena Kutucum.
Ama çarşambada arada güzel olmuş;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bana sorsan genel olarak çalışmak fikri zaten yeterince kötü Yıldızım Kelebeğim:D
İmza: Tembelliği Övgü Kutu!