http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Mart 2012 Çarşamba

İSTER MİSİN BUNU GİYİP İŞE GİDEYİM! VAKKORAMA'DA YÜZDE 40 İNDİRİM!

İş yemeklerini sevmiyorum... Hele ki plansız olursa... Salı öğlen son dakika golü şeklinde bir iş yemeğine dahil edildim. Sebebi de o günkü kılık kıyafetimin 'iş yemeği' konseptine uygun olmasıymış! Vakkorama'daki Zoe Karssen tişörtü gözüme kestirdim. Bununla başlangıç yapacağım ve işe öyle gideceğim. Bakalım öyle 'kostüm' ayağına beni katekülliye getirmek nasıl oluyormuş! Ehehehe:) Bu arada Vakkorama'da ilkbahar koleksiyonunda yüzde 40 indirim var. 31 Mart'a kadar sürecek kampanya Vakkorama'larda ve online shop'ta geçerli. Aklınızda olsun... Bunu da dinlemeyi ihmal etmeyelim...

2 yorum:

sedaca dedi ki...

hihih deli kutu
gidilir mi bununla işe :))

Adsız dedi ki...

Attiriyorlar tepemi sedacim, yaptiracaklar sonunda :)