http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Mart 2012 Pazartesi

SALLY SENİ ARIYORUM HABERİN OLSUN...

Şimşek Mc Quenn'in sevdiceğiymiş meğerse bu Sally. Ben de bu haftasonu öğrendim. (Ah ben bu haftasonu neler öğrendim şu hayata dair!). Kiraz dudaklı bir minnoşun koleksiyonunda Sally (metal olacak ama) eksikmiş, hep beraber arıyoruz. Benden önce bulursanız, lütfen haberdar edin... Çilek'in “Yılın Değiştirme Kampanyası” başladı. Bu yıl da, 01 Mart–30 Nisan 2012 tarihleri arasında, beğendiğiniz tüm Çilek ürünlerini yüzde 30’a varan indirimlerden yararlanarak alabilirsiniz. Kampanya ile eski mobilya ve aksesuarlar evinizden alınarak, yerine Çilek’in 5 yıl garantili ürünleri ücretsiz montaj hizmeti ile birlikte teslim ediliyor. Mart-Nisan ayları boyunca Çilek Odası’nın tüm mağazalarında devam edecek kampanyada; 3 bin 500 TL üzeri yüzde 30, 1.500-3.500 TL arası yüzde 25, 1.500 TL’ye kadar alışverişlerde yüzde 20 değişim indirimi uygulanıyor. Aklınızda olsun...

Hiç yorum yok: