http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Mart 2012 Cumartesi

SANIRIM BENİ LEYLEK ÖPTÜ!

Şikayetçi değilim böyle olmasından... Seviyorum yollarda olma halini... Gerçi "Öff yoruldum" diye vızıldanmıyor değilim... Ezcümle yolcudur Abbas Kutu, bağlasan durmaz durumu... Siz uyurken ben hala uçuyor (Enne'ciğime selektör yakıyorum buradan:) olacağım... İşin kötüsü derbi sonucunu ancak inince öğrenebileceğim sanırım. (Bari kaptan Fenerbahçeli olsa da müjdeli haberi inmeden verse!) Salı'ya kadar tükkan kapalı. Dönene kadar kendinize iyi bakın, şunu da dinleyin bir zahmet...
Not: Fotoğraf şuradan.

10 yorum:

Deniz dedi ki...

ohhhh mis , gez kutucum

Adsız dedi ki...

bu leylek esprisinde bir gönderme var mı acaba? merak işte...

Bellek Kutusu dedi ki...

Gezdim geldim Denizcim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız,
Sen yenisin sanırım buralarda:)
Kutu Sözlüğü madde 1: Bazen leylek sadece leylektir;)

Adsız dedi ki...

cok mu belli ettim. çabuk öğrenirim... :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız,
Hep derim, zaman gösterecek:)

Adsız dedi ki...

bende adsız başladım sonradan y.g oldum

zamanla tabi...

y.g

İkizBebek dedi ki...

banada leylek yollarmısın.

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, senden de bir blog bekliyorum ona göre:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yollarım tabii İkiz bebekcim :D