http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Mart 2012 Pazar

SEKİZ ŞİŞEYİ KIRMADAN GETİR AMA DİŞ MACUNUNA GELİNCE ÇUVALLA! NASIL İŞ!

Berlin’de gezmeye vakit kalmayınca, havalimanına giderken yolda 10 dakika durup markete uğrama şansı buldum. Bu süre zarfında 2 şişe kahve likörü, 2 şişe viski, 2 şişe Shiraz, 1 şişe de meyveli votkanın yanı sıra çeşitli çap ve ebatta peynir almayı başardım. Hepsini itinayla pijamalara kazaklara sardım ve bavula yerleştirdim. Tek bir şişe bile kırılmadı. Bu konuda uzman oldum diyebilirim. Ama gel gör ki aynı uzmanlığı diş macununda gösteremiyorum. Uçak indiğinde telefonu çıkartmak için elimi çantama daldırdığımda olay yeri inceleme ekiplerini çağırabilirdim. Zira elim huysuz şirin’in eli gibi bildiğin masmavi olmuştu! Diş macunu hakkın rahmetine kavuşmuş efendim. Çantamın içinin rezil olduğuna mı yanarsın, bu kaçıncı diş macunu vukuatı diye mi hayıflanayım… Hepsi birden işte… 1 Mart-4 Nisan tarihleri arasında Watsons’ta yapacağınız 50 TL’lik alışverişlere “Miine Genişleyebilen Tekerlekli Bavul” indirimli satılıyor. 51 cm 79,90 TL yerine 39,90 TL, 61 cm 99,90 TL yerine 49,90 TL, 71 cm 119,90 TL yerine 59,90 TL’den satılıyor. Bavula ihtiyacınız varsa duyurulur…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bişey sorucam bu dişlerimin sarı olduğu içinde sormuyorum ki sarı da değil ama neden bu kadar bayanlarda diş fırçalama dürtüsü var çantanızda bir o yok dediğimiz şey macun işte yani 1 yemekden sonra dişinizi fırçalamadan olmuyor mu?

sözüm meclisden dışarı haahahha

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Hahaha süper tespit:) rahat edemiyoruz diyelim :)