http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Mart 2012 Perşembe

YÜRÜYEN KOZALAK GİBİYİM!


Saçlarım Rezzan Kiraz olma yolunda hızla ilerlediği için Mehtap'ın önerisiyle aktardan çam terebenti alıp, şampuanın içine olduğu gibi boca ettim. Kokusu berbat. Resmen kozalak gibiyim! Hem de yürüyen cinsinden! Benim dışımda başka biri o kokuyu alacak diye aklım çıkıyor. Bakalım saçım gürleşip, kırıkları da azalacak mı? Bu arada, kaş ve kirpik serumu çıkmış. Şurada var. Fiyatı 93 TL. Etkisi nedir hiçbir fikrim yok, kullanan ve memnun kalan varsa bir zahmet haberdar etsin.

8 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

terebent iyidir, uzun vadede mutlaka geri dönüş alırsın kutucum yılma.

Bellek Kutusu dedi ki...

Sahi mi diyorsun Moda(e)ratorcüm? Daha ne kadar kullanmalıyım peki sence?

Gamze dedi ki...

aslında boca etmesen daha ıyıydı. 200 ml sampuana 3-4 damla yeterli :)

bu arada kaş kirpik gürleştiricilerle sağlam bir geçmişim var, verdiğin linktekine de bakayım bir :p

Bellek Kutusu dedi ki...

Gamze, 3-4 damla yeterliydi yani, tüh! Desene yürüyen kozalak gibi kokmam normalmiş o zaman :D

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

eşime yapmıştık sorayım onu kutucum, bir de arkdaşım yılan yağı kullanmıştı onuda sorıyım servise binince :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Süpersin Moda(e)ratörcüm, çok teşekkürler :)

İkizBebek dedi ki...

işe yaradımı kutucum?ben devam ediyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kullanıyorum hala İkiz Bebekcim, sanki iyi geldi gibi, placebo etkisi de olabilir :D