http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Nisan 2012 Pazartesi

85 BİN TL'YE DAYALI DÖŞELİ YENİ EV!

Osmanlı İnşaat Yapı, Beylife 1 projesinde 'bavulunu kap gel' residence'ları satışa sunmuş. "Bavulunu kap gel" mevzu şu: Oturma odasından plazma TV ünitesine, beyaz eşyadan yatak odasının perdesine kadar dayalı döşeli 60 metrekarelik stüdyo daireler bunlar. Fiyatı ise 85 bin TL. Projenin detayları şurada var. Bu da pazartesinin şarkısı. Neşeniz yerine gelsin. Ben dinledikçe gülüyorum, güldükçe dinliyorum...



2 yorum:

görkem dedi ki...

valla sarki supermis Kutucum, ben de sabahtan beri dinliyorum, icimdeki bu ofke gecer gibi oluyor

Bellek Kutusu dedi ki...

Öfkenin sebebi neyse bana yolla Görkemsan, ben bu sıralar bahar temizliği modundayım, itinayla pür-ü pak yaparım merak etme ;)