http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Nisan 2012 Pazartesi

89 BİN TL'YE EV AL, TAKSİDİNİ BELİRLE!


Dün uçakta herkes maç sonucunu merak ediyordu. Pilot ısrarlı sorulara dayanamayıp ilk yarının sonucu anons etti de bir nebze rahatladık. Ama bavulları beklerken, herkes (ben de dahil) telefonlara saldırıp sonucu öğrenmeye çalışıyordu. Ekibin neredeyse tamamı Fenerbahçeli olunca, hepimiz sevinçten çift fiyonk olduk haliyle... Yalçıntepe Group, Maximoon projesinde daireler 89 bin TL'den satılıyor. Taksit ve peşinat miktarı ise kişiye özel belirleniyor. Ev almayı düşünüyorsanız ne yapıyorsunuz? Projeyi, yapan firmayı, ruhsatı olup olmadığını, zamanında teslim edip etmediğini iyice ama iyice araştırıyorsunuz. Bunu sıklıkla hatırlatıyorum  ama malum bu işin şakası yok. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben maç günleri tüm rezleri seyahatlari ona göre ayarlarım ,

ayrıca fena yendik tek kale oynadılar genede kaderlerinden kaçamadılar.

yazık oldu cincona

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Elde olmayan sebeplerden ben öyle ayarlamalar yapamıyorum Y.G,
evet yendik güzel oldu:)