http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Nisan 2012 Pazartesi

ARRIVEDERCI BEBEĞİM!

Fotoğraf Görkemsan'dan.... Baktıkça içim açılıyor, yüzümde etkisi hemen geçmeyen kocaman bir tebessüm oluşuyor. Mevzu İtalya ve yollara düşmek olunca daha güzel bir fotoğraf olamaz diye düşündüm ve buraya da koydum (Telif ücreti olarak güllü lokumda anlaşabiliriz miyiz Görkemsan?:) Kargalar kahvaltısını etmeden Atatürk Havalimanı'nda olacağım ve Roma uçağında pencere kenarını kapabilmek için pazarlık yapacağım! Perşembeye kadar Kutu kapalı. Kendinize ve havalara mukayet olun... Geldiğimde yağmur görmek istemiyorum ona göre! Hadi bu şarkı da size gidiş hediyem olsun... Arrivederci!

4 yorum:

görkem dedi ki...

anlastim bile ben :) ustune bi de pismaniye koy, cerceveletip odana bile asarim Kutucum :))
yolun acik, vatikanda kuyruk az olsun :)

Adsız dedi ki...

havalar kötü ama blue iceların bol olsun hayırlı papardelleler dilerim.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, telif ücretini ödeyeceğim hemen Görkemsan:)
Aman yahu, denizde kum Vatikan'da kuyruk bitmez, ne zaman gitsem hep aynı şey:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Y.G, hava şahaneydi orada, makarnaları da yuttum o ayrı hehehe :)