http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Nisan 2012 Perşembe

KUTSAL ÇARŞAMBA, ANNE GÜNÜ'NDEN FOCUS GRUP MANZARALARI

Malum dün 'Kutsal Çarşamba'ydı. Yani benim yan gelip yatma günüm. Sabahleyin Anne Kutu, "Kalk çabuk, o kadar insan seni bekleyemez" diye deli dürtmüş kaldırınca, izinli olduğumu baştan söylemekle hata mı ettim düşüncesine kapılmadım değil. Mevzu şu: Annemlerin dün günü vardı. Haliyle evde öyle levrek gibi yatınca, bizimkinin ağına düşmem hiç de zor olmadı. Ben sabah işe giderken bile o kadar telaş etmiyorum. Koştur koştur soluğu The Marmara'da aldık. Toplam 14 kişi (bunların 3'ü benim gibi anneleri tarafından ağına düşürülmüş yetişkinler) kişi kakara kikiri eşliğinde yemek yedi. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim. The Marmara'da renovasyon hala devam ediyor. Restoran yenilenmiş, fıstık gibi olmuş, çok hesaplı ve lezzetli bir açık büfe mönüsü var. Taksim'in o hengamesini yukarıdan seyrederken aklıma geldi, kesinlikle focus gruplar anne günlerinden oluşturulmalı. Bundan daha sahici bir pazar araştırması olamaz. Tabii dün öğleni bu şekilde 'overdose' geçirince, haliyle akşam üzeri 'Özgür Willy' olarak Palma d'O'ro'da beyaz şarap ve fotosentezle terapi yaptım. İyi geldi mi? Hem de süper geldi. O zaman buyurun size günün ilk kampanyası. Schafer'de 196 parça çeyiz takımı 1857 TL yerine 1499 TL'den satılıyor. İhtiyacınız varsa aklınızda olsun.

4 yorum:

Deniz dedi ki...

:))) anne kutuların da gönlü hoş olsun ne güzel

Yeşim dedi ki...

:) Maruz kaldığın overdose'dan ötürü yaptığın terapinin iyi gelmesine sevindim Kutu'cuğum :) Yine de anneyle birlikte olmak candır iyi gelir bünyeye ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

maksat o zaten Denizcim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yeşimcim, çok teşekkürler, hakikaten öyle, anneyle olmak can'dır :)