http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Nisan 2012 Perşembe

NE YANİ BEN ŞİMDİ DOKTOR MU OLDUM?

Her zaman vasat bir öğrenci olarak (Ortaokuldaki okul birinciliğim, mücbir sebeplerden, sayılmaz!) ben dahil kimsenin beklemediği şey, doktora yapmamdı. Dört yılda yaptım bitti... (Öyle anne bittiiiii gibi değil, artık bir sürü beyaz saçım var!) Ama doktora yapmaktan daha çok beni kasan, sonrasındaki formalitelerdi. Efendim YÖK'ün ve merkez kütüphanenin sistemine gerekli kayıtları gir, kütüphaneye karton kapaklı tezi ve evrakları teslim et, diploma bürosunun istediği bitmez tükenmez talepleri yerine getir... Bunları düşününce yapabileceğimi dair hiç umudum yoktu açıkçası... Geçen cuma okuldaki dostlar sağolsun, bu kayıt kuyut işlerini halletmeme yardımcı oldular. Cumartesi de Merviş'i de peşime takıp, ciltleme, CD yazdırma, pdf'leme gibi ne kadar angarya iş varsa onları tamamladım. Pazartesi gözümü açar açmaz önce Göztepe kampüse sonra da koştur koştur Bahçelievler'e gittim. Hepi topu 15 dakika içinde günlerdir uykularımı kaçıran, her seferinde ben bunu nasıl tamamlayacağım diye hayıflandığım kabus bitti. Gitmişken elime bir de mezuniyet belgemi vermesinler mi? 5 kilo versem kendimi bu kadar 'hafif' hissetmezdim. Pazartesiden beri yaşadığım hissiyat budur, kayıtlara geçsin... Şaka maka, doktor oldum yani... Darısı Görkemsan'ın başına:) Bu arada www.eyupsabrituncer.com online alışveriş sitesinde 11 Nisan 2012 tarihinde başlayacak olan kampanya 10 gün sürecek ve iki adet aynı üründen alana üçüncü ürün hediye edilecek. Aklınızda olsun...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de yeni dr oldum canım. kafa yapım değişti sanki bu süreçte, çektiğim acıları hiç saymıyorum ama umarım buna değmiştir...

görkem dedi ki...

Ne diyorsuuun!! Sen simdi doktorum civanim mi olduuun!! Ama bu boyle kutlanmaz kiiii. Davul zurna olmalii, hay allah!! Hem sen ne ariyorsun ki hala burada:)) senin gezip dolasman gerek, bize tepeden bakman, havandan yanina yaklasamamis gerek:) coook tebrik ederim Dr. Kutucuum:)

Kurbaga Prensesler dedi ki...

Gerçekten kolay bir süreç değil doktora. Tebrik ediyorum, darısı aynı çileyi çekenlerin başına :)

Deniz dedi ki...

Oleeeeeeey tebrikler :) emeğine sağlık!

Bellek Kutusu dedi ki...

Adsız, içtenlikle tebrik ederim...

Bellek Kutusu dedi ki...

Vallahi öyle Görkemsan, doktorum civanımım artık:)
Hehehe, pazartesi atıyorum kendimi dışarı yine merak etme, çok bile durdum :D
Aman ne havası olacak allasen, hala evde erken yat, çok kola içme, gece 1'de dondurma yenmez, babet mevsimi daha gelmedi, nerede senin fanilan muhabbeti yapılıyor, anlayacağın benim doktorluğumu kimsenin salladığı yok :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Kurbağa Prensesler, çok teşekkür ederim, evet arada yüz bin kere isyan noktasına geldim ama bitti sonunda :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Denizcim, çok ama çok teşekkür ederim:D

Adsız dedi ki...

bende cok tebrik ediyorum,doçent doktor kutu ,kutu de doçent bellek kutusu,doçent doktor bellek kutusu,bunlardan biri masa da yazabilir .

tebrikler.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman doçentlik eksik kalsın, Kutu'ya doktorluk çok bile :)
Çok teşekkür ederim Y.G :)