http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

12 Nisan 2012 Perşembe

SENİN YÜZÜNDEN KALP KIRDIM İYİ Mİ!


Annene sipariş verdiğin ve onun seçtiği en açık renk kapatıcı yerine, satış danış(amaya)manı poşete kaşla göz arasında Beyonce'un kullanacağı tonu atarsa (Arkadaşım ben Maldivler'de 8 ay yaşasam yine o renk olamam anlıyor musun?) ve sen bunu eve geldiğinde görürsen kime höykürürsün? Tabii ki olayda hiçbir kabahati olmayan Anne Kutu'ya! Tamam senin satış elemanının beceriksizliği yüzünden annemin kalbini kırıyorum ama Flormar peki sen nasıl eleman çalıştırıyorsun? "İstediğiniz budur" diye poşete tıktığının numarasına bakmaz, gözünde görmezken hem ben boşuna kalp kırarım hem de bana iki kere iş çıkarmış olursun. Otur sıfır! Anne demişken, Four Seasons Hotels Istanbul'un Anneler Günü özel brunch'ında kişi başı fiyat 175 TL. 6-12 yaş arası çocuklara da yüzde 50 indirim uygulanıyor. Rezervasyonu 0212 402 31 50'den yaptırabiliyorsunuz.

2 yorum:

İkizBebek dedi ki...

kutum, anneni artık brunch'a götürürsün.

Bellek Kutusu dedi ki...

Valla brunch kurtarmaz, öyle tepindim diye çok sinirlendi bana İkiz bebekcim :)