http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Nisan 2012 Pazar

İŞE SAÇ KURUTMA MAKİNESİYLE GİTTİM!

Niye, çünkü 4.30'ta uyanıp, 6.00'ya kadar yatakta debelendiğim için sabah kalkmam gereken saatte kalkamadım. Gelen aracı bekletemeyeceğim için de kafamdan sular damlar halde, çantada saç kurutma makinesi işe öyle geldim. Neyse ki sabahın körü olduğundan ve bugün ofiste doğru düzgün kimse bulunmadığından o kepaze halimi kimse görmedi. Sonuç olarak kuruttuk mu, evet kuruttuk... Ataman Karina'da 1000 TL peşinat verip daire alıp, 12 ay taksit ödememe şansınız var. Fiyatlar 149 bin TL'den başlıyor. Projenin detayları şurada var.

4 yorum:

görkem dedi ki...

hiiiii, annen kizmadi mii kii?? ben olsam o eve geri donemezdim, kurutma makinesini postayla gonderirdim

Bellek Kutusu dedi ki...

Akşam eve dönüşe saklıyor, faizli olarak canıma okuyacak Görkemsan:)
Kapıdan çıkarken kapüşonumu kafama geçirmeye çalışıyordu en son :D

sedaca dedi ki...

hahahha alemsin kutu, benim hayalim fön çekmek ya da düzleştirici ile sabah 2 dkda saça şekil vermek, bakalım...

Bellek Kutusu dedi ki...

Sedacım, ben o konuda ne yapsam kendimi geliştiremem :D