http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Nisan 2012 Pazar

YAĞMURA İNAT YOLLARA DÜŞTÜM, BÜTÜN YAZ SALIM SALIM SALLANACAĞIM!

Geçen yazdan beri aklımda... Tek mesele o dar ve uzun balkona nasıl sığdıracağımızdı. Çünkü ne kadar aradıysak bir türlü uyan ölçüde bulamadık. Dün sabah gözümü açar açmaz gazetenin içinden çıkan insert'teki ölçülerin tuttuğunu görünce haliyle gündem maddem salıncak oldu. Feridun Ağabey ve Behice Teyze sağolsun beni kırmadılar, o yağmurda Ortaköy'den kalkıp beni Ümraniye Praktiker'e götürdüler. En nihayetinde yukarıdakine kavuştum. Salı günü geliyor, gerçi ben yokum ama olsun, ilk fırsatta üzerine tünemek için bekliyorum. Sizin de hoşunuza gittiyse şurada var. Yok eğer "Durup dururken masraf çıkartma, biz sana geldiğimizde sallanırız Kutu" diyorsanız, o da olur:) Bu arada 13 Mayıs'a kadar Yatsan ve Tempur yetkili satıcılarından 140x200 ve üzeri tüm marka yatak alımlarında Haziran ayında geçerli olmak üzere Sheraton Çeşme'de 2 gece 3 gün tatil kazanıyorsunuz. Aklınızda olsun...

Hiç yorum yok: