http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Mayıs 2012 Pazar

'DÖVME', GÜZEL BİR HEDİYE Mİ?

Ben Anneler Günü hediyemi bir hafta erken verdim. Aklımdaki 'değişik' bir hediyeydi. Hediye söylenmez ayıptır ama bu seferlik mazur görün. Ben Anneler Günü hediyesi olarak dövme yaptırdım. Annemin ismini yazdırdım. Haliyle Anne Kutu, şoke oldu. Kabul ediyorum, kulağa biraz şaşırtıcı geliyor. Ama mevzu annem olduğunda ise beni tanıyanlar için bu yaptığım-yapacaklarım gayet 'normal'. Madem hediyelerden konu açıldı. Siemens, blenderler ve ütülerde Anneler Günü'ne özel yüzde 20 indirim var. İndirimden yararlanmanız için www.siemens-home.com/tr adresindeki kuponu ayın 15'ine kadar yazdırmanız gerekli. Alışverişinizi de bu kuponla yapacaksınız. Hatırlatayım istedim...

6 yorum:

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Tebrik ederim, gayet güzel bir hediye olmuş, sevdim :)

görkem dedi ki...

sinirlari zorluyorsun Kutucuum:)

Adsız dedi ki...

aaa dövme mi nerde peki nasıl ?

bende ne zaman acaba

tebrikler

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Aylinim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, en sevdiğim şey;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kadıköy'de Erhan Çabuk'a yaptırdım... Sen karar ver, sormak istediklerin olursa konuşuruz Y.G :)