http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Haziran 2012 Perşembe

AŞIK OLDUM CELLADIMA...

Ata, yazınca benim de haberim oldu Redd'in yeni albümünden... Neredeyse ezberledim bütün şarkıları... Sevmeden Geçer Zaman ve Yavaş Yavaş Yavaş'a daha dinler dinlemez bayıldım. Bir de buna... Bakalım sevecek misiniz? Pierre Cardin'de 9-17 Haziran tarihleri arasında gömlek, tişört veya kravat alanlara seçili ürünlerde ikincisi yarı fiyatına sunuluyor. Böylece ikinci gömlek ve tişört 59,90 TL yerine 29.95 TL'ye, ikinci kravat da 39.90 TL yerine 19.95 TL'ye geliyor. Aklınızda olsun...

6 yorum:

Deniz dedi ki...

bakacağımdır :)

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Beğenmene sevindim Kutu, gizli gizli takip ediyorsun galiba beni :) Blogumun adres değiştirdiğini kaçırmışsın ama :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevindim Denizcim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gizli gizli olur mu, hem blog'tan hem Twitter'dan keyifle okumaya devam ediyorum:)
Blogroll'dan baktığım için, hepsidetay.net olduğunu atlamışım, özür:)

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Ne özürü canım takılıyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

:))