http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Haziran 2012 Pazar

TERASLI DAİRE İSTEYENE % 12 İNDİRİM!

Blog işini boşladım, inanılmaz zor geliyor. Bir de şu blogger'ın bir türlü alışamadığım ara yüzü de cabası. Yazı karakteri iki de bir oynuyor, düzeltmek için 10 dakika gidiyor, haliyle benim sıtkım da sıyrılıyor. Acaba artık sadece twitter.com/bellek_kutusu üzerinden mi yazsam indirimleri diye düşünmüyor değilim. Teknik Yapı, farklı projelerinde orman ve deniz manzarasına sahip teraslı 28 daire için yüzde 12 indirim kampanyası başlattı. Fiyatlar 244 bin 400 TL'den başlıyor. Yazın keyfini çıkarmak isteyenlere duyurulur...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

olabilir benim twitter hesabım yok almadan oluyor mu hahaha

sana yazmak zor geldi ben kaç sene oldu hesap alamadım yani hak veriyorum haftada 1 post atsan yeter heralde yazın

teşekkürler.

y.g

görkem dedi ki...

benim de twitterim yok ama senin icin alirim beeee Kutu :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bakalım, dediğin gibi deneyeceğim Y.G, ama hakikaten sıtkım sıyrıldı galiba:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Heeheyttt, aslansın kaplansın Görkemsan:D
Öperim

Adsız dedi ki...

selam bellek ,

twitter dan istek gönderdim korumalı cıktın ama tanıman için burdan yazıyorum hahaha

twitter adresim de yyg gibi bişi anlarsın sen görüşürüz.

y.g